NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

S’inicien els treballs de desenrunat i neteja a l’església parroquial de Constantí

enviar a un amigo

Aquesta setmana s’han iniciat les obres de sanejament de la part afectada de la coberta de l’església parroquial de Sant Feliu màrtir de Constantí així com també la neteja de la runa que va caure a l’interior del temple.

La primera fase d’aquests treballs, el sanejament de la coberta, s’està realitzant amb l’ajuda d’una grua que s’ha instal·lat aquest dimecres, dia 2 de maig, a la plaça de l’Església. Es preveu que tota l’actuació tingui una durada de dues setmanes.

Cal recordar  que l’esfondrament parcial de la coberta de l’església parroquial de Constantí es va produir el diumenge, dia 15 d’abril, a la nit, degut les deformacions estructurals que pateix l’edifici i bona part del municipi.