NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Un centenar de persones participen en el 12è Sopar contra la Fam a La Selva del Camp

enviar a un amigo

Càritas parroquial de la Selva del Camp ha organitzat, per dotzè any consecutiu, el Sopar contra la fam amb el lema «Tu pots menjar, ells no». Celebrat aquest passat dissabte dia 28 d’abril aquest Sopar vol ser cada any un motiu per a sortir de la nostra comoditat i pensar en aquells que no disposen del més indispensable per a viure com són els aliments.

El Sopar, elaborat amb aliments de les botigues del poble, les cooperatives i agricultors, va comptar amb una actuació musical a càrrec dels alumnes de l’Aula de música Vilalta. La participació de moltes persones i entitats va permetre recollir 1.605 euros, segons va informar la responsable d’aquesta Càritas parroquial, M. Clara Pasqual. Aquests diners s’enviaran a la missió dels Pares Teatins de Cali, a Colòmbia, tal com va explicar la delegada diocesana de Missions i cooperació entre les Esglésies, Sra. Ana González.