NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Acord de col·laboració entre l’Arquebisbat i l’empresa Arola per al sosteniment de la ‘Llar Natalis’

enviar a un amigo

El Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, i el director general de l’empresa de logística i operativa duanera Arola, Sr. Alejandro Arola, han signat aquest dijous, dia 26 d’abril, un acord de col·laboració per al projecte Matervita, de la Fundació Obra Pia Montserrat que té per objectiu atendre a les persones més necessitades.

El projecte Matervita vetlla per trobar empreses, associacions, entitats o particulars que vulguin col·laborar de manera permanent al sosteniment de la Llar Natalis, un centre d’acollida residencial diocesà que acull mares gestants en situació de vulnerabilitat per la seva situació familiar, social i/o econòmica.

A la signatura hi ha assistit el delegat diocesà de pastoral familiar, Mn. Josep Masdéu, juntament amb altres membres de l’equip de la Llar Natalis.