NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Càritas parroquial de Falset inaugura un nou local que millorarà la qualitat de l’atenció als usuaris

enviar a un amigo

Prop d’un centenar de persones  van assistir a l’acte d’inauguració de les noves dependències de Càritas Parroquial de Falset el dilluns dia 26 de febrer.

Els nous locals disposen de dues plantes per acollir el Servei de Distribució d’Aliments (SDA), un rober del projecte Filigrana, dos magatzems, un office, provadors i despatxos per a l’administració. També hi ha un espai especialment destinat a l’acollida que, pel seu disseny, ofereix a les persones participants un ambient càlid.

L’acte d’inauguració va comptar amb l’assistència del Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, president de Càritas Diocesana; el rector de la Parròquia i la responsable de Càritas parroquial de Falset, Mn. Josep Maria Alegret i Sra. Pilar Roda, respectivament; i l’alcalde de la vila, Sr. Jaume Domènech. També hi van ser presents el director de Càritas Diocesana, Sr. Francesc Roig  i altres membres de l’equip directiu, personal de Càritas i els voluntaris, entre d’altres.

L’acte va començar amb una visita als locals per, després, efectuar la inauguració oficial que va acabar amb la benedicció per part del Sr. Arquebisbe.

En els parlaments, Mn. Alegret va repassar la història de la presència de Càritas a la vila i del llarg camí que ha suposat disposar d’aquest local; i l’alcalde va refermar la disponibilitat de l’Ajuntament per a seguir col·laborant en la tasca de Càritas. Després d’un breu parlament del director de Càritas Diocesana, Mons. Jaume Pujol va cloure l’acte tot mostrant la seva satisfacció i agraïment a la gran feina que es realitza des de la institució.

Com a cloenda de l’acte els assistents van compartir impressions i una taula amb productes de la comarca.