NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

L’Hospitalitat diocesana celebra la festa de la Mare de Déu de Lourdes a Tarragona

enviar a un amigo

El diumenge dia 18 de febrer l’Hospitalitat diocesana de la Mare de Déu de Lourdes va celebrar la seva festa amb una missa, una visita cultural i un dinar de germanor.

La jornada es va iniciar al matí amb la celebració de l’eucaristia a la Catedral presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, i concelebrada per Mn. Joaquim Gras, consiliari diocesà, a la Catedral de Tarragona. En l’homilia, el Sr. Arquebisbe es va centrar en alguns dels punts que el papa Francesc ha tractat en el missatge amb motiu de la Jornada Mundial del Malalt d’aquest any. «La vocació maternal de l’Església vers els necessitats i els malalts s’ha concretat en la seva història bimil·lenària amb una rica sèrie d’iniciatives a favor dels malalts», va dir, afegint que «la caritat dels cristians s’ha de dirigir a tots els necessitats, simplement perquè són persones, fills de Déu». En el decurs de la celebració també va tenir lloc l’acte de compromís dels nous membres titulars admesos a l’Hospitalitat.

Després de la missa van visitar el Museu Bíblic Tarraconense i seguidament hi va haver el dinar de germanor al Centre Tarraconense El Seminari on es va homenatjar al Dr. Miquel Domènech en agraïment a l’assistència mèdica que ha brindat en els pelegrinatges de l’Hospitalitat al llarg de vint-i-cinc anys.

Fotografies: Jaume Catà Mitjans