NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

L’arxiprestat de Tarragona ha celebrat la 28a Escola de catequistes

enviar a un amigo

Amb el lema «Revifar la flama de l’alegria» del 6 al 8 de febrer la Parròquia de Sant Pau de Tarragona ha acollit aquestes Jornades de formació que enguany han arribat a la XXVIII edició amb la participació de més d’una trentena de catequistes.

El dimarts, dia 6 de febrer, el delegat diocesà de Catequesi, Mn. Joan Àguila, va iniciar aquestes Jornades amb el tema «Els símbols de la Bíblia» tot explicant, de manera molt pedagògica, conceptes com un senyal, signe, símbol o sagrament.

L’endemà, dia 7, el director del Secretariat diocesà d’Animació Bíblica, Mn. Antoni Pérez de Mendiguren, va animar als participants a llegir la Bíblia i a entendre-la com aliment espiritual i Paraula de Déu transmesa als homes.

La darrera jornada, el dia 8, Mn. Yesid Fernando Vásquez, al matí, i M. de l’Esperança Amill, a la tarda, van impartir la xerrada sobre «Els relats a la Bíblia» per a entendre millor el seu significat i experimentar-los amb clau de fe.