NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Més d’un centenar d’animadors de joves es troben a Tortosa per a preparar l’Aplec de l’Esperit

enviar a un amigo

Convocats pel Secretariat Interdiocesà de Joventut de Catalunya i Balears (SIJ) els animadors de joves dels bisbats amb seu a Catalunya es van aplegar a Tortosa el passat dissabte dia 27 de gener.

La Jornada, presidida pel bisbe de la diòcesi acollidora, Mons. Enric Benavent, es va iniciar al Seminari de Tortosa amb una presentació a càrrec de Mn. Josep Mateu, delegat diocesà de Joventut, sobre el Sínode de joves que se celebrarà el proper mes d’octubre a Roma. Seguidament els delegats de Joventut van informar del programa i les activitats de l’Aplec com també de les fitxes que formaran part del treball previ i la pàgina web que s’ha creat per a aquesta trobada, www.aplecdelesperit.cat, des d’on a partir d’ara, i fins el dia 11 de maig, ja es poden realitzar les inscripcions dels participants.

A més, els animadors van visitar els diferents espais que acolliran les activitats de l’Aplec tant a Tortosa com a Sant Carles de la Ràpita, on el diumenge dia 20 de maig els joves renovaran les promeses del Baptisme.

L’Aplec de l’Esperit 2018 és present a Facebook, Youtube i Instagram, xarxes socials des d’on es poden seguir les novetats referents a aquesta gran trobada de joves cristians convocada pels bisbes de la Conferència Episcopal Tarraconense els dies 19 i 20 de maig a Tortosa.