NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Mons. Jaume Pujol en la festa de la Sagrada Família: «Feu de les vostres llars un racó de Natzaret»

enviar a un amigo

El diumenge 31 de desembre, a la Catedral de Tarragona, es va celebrar la festa de la Sagrada Família amb una missa presidida pel Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol, en la qual es va homenatjar als matrimonis que aquest any passat han complert els 25, 50 o 60 anys de casats.

En la celebració, organitzada per la Delegació diocesana de pastoral familiar, el Sr. Arquebisbe va felicitar els matrimonis homenatjats tot desitjant-los que el seu amor i compromís duri molts anys més i els va lliurar un diploma perquè recordin aquesta data tan significativa per a les seves vides.

En l’homilia va demanar a tots els pares congregats que fessin de les seves llars un racó de Natzaret, perquè com deia Pau VI «Natzaret és l’escola de l’evangeli». «A la llar a més de viure l’alegria, l’esforç, les virtuts de comprendre, disculpar i perdonar cal que sigui un veritable lloc d’afecte humà i sobrenatural», va dir. El Sr. Arquebisbe va expressar que «Déu havent vingut al món en el si d’una família manifesta que aquesta institució és el camí segur per a trobar-lo i conèixer-lo així com una crida permanent a treballar per la unitat de tots al voltant de l’amor».

Foto: Carles Mallol Parga