NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

‘Stella Maris’, distingida per la seva tasca humanitària al Port de Tarragona

enviar a un amigo

A principis d’aquest mes de juliol s’ha celebrat, a la Marina Port Tàrraco, la segona edició del sopar de Les Quatre Marines: Mercant, Armada, Pesquera i Esportiva. En aquesta edició, la Junta organitzadora ha volgut distingir persones o entitats que treballen en el món marítim i per unanimitat han premiat l’Apostolat del Mar, Stella Maris, per la seva tasca humanitària al Port de Tarragona en favor dels mariners mercants i pescadors, reconeixement que va recollir el seu delegat diocesà, Mn. Raimon Mateu.

Un centenar de persones es van aplegar en aquest acte, patrocinat per l’Autoritat Portuària de Tarragona, la Comandància Naval, la Confraria de Pescadors, el Reial Club Nàutic i la Real Liga Naval Española, que també va comptar amb l’assistència del Sr. Arquebisbe, Mons. Jaume Pujol.

Entre les autoritats assistents hi havia el president de l’Autoritat Portuària, Sr. Josep Andreu; el delegat del govern de l’estat, Sr. Jordi Sierra; el comandant naval a Tarragona, Sr. Eduardo Liberal; el president de la Lliga Naval a Tarragona, Sr. Emilio Mateu i la capitana marítima, Sra. Núria Obiols.