NOTÍCIES DIOCESANES AGÈNCIES I PREMSA CULTURA I ESPECTACLES

Ha mort Mn. Joan Josep Bladé Bladé

enviar a un amigo

Mn. Bladé va morir el proppassat divendres dia 24 de febrer a l’edat de 76 anys. La missa exequial es va celebrar l’endemà dia 25 de febrer a l’església parroquial de Sant Vicenç Màrtir de Castellvell del Camp.

Nascut a Rasquera, a la diòcesi de Tortosa, va ser ordenat de prevere al Seminari Salesià Martí Codolar de Barcelona. Després d’haver estat a Barcelona i Veneçuela l’any 1990 es va incardinar a l’arxidiòcesi de Tarragona. Durant dos anys, del 1992 al 1994, va ser vicari de la Parròquia Prioral de Sant Pere Apòstol de Reus i encarregat de la Parròquia de Sant Josep Obrer d’aquesta mateixa ciutat on després, entre els anys 1994 i 2004, va ser-ne el rector. També va ser membre del Consell Presbiteral i capellà del Col·legi Maria Rosa Molas de Reus, aquest últim entre els anys 2006 i 2009.

Durant prop de deu anys, del 2007 al 2016, va ser el rector de la Parròquia de Sant Vicenç de Castellvell del Camp on actualment era capellà adscrit. Fins el moment del seu traspàs també va ser el capellà de la comunitat de religioses de Nostra Senyora de la Consolació, a la residència situada a la carretera de Castellvell.

Reposi en la pau de Crist.